sunnuntai 28. kesäkuuta 2026

Oluthattu

 

Työkaverini Saija pyysi jo vuosi sitten, että tekisinkö hänelle oluthatun. Ennen juhannusta hän viimein toi tölkit, reijitettiin ne töissä ja suunniteltiin miten hattu tehdään. Juhannuksena se sitten syntyi.


Itselle muistiin muutosehdotukset:
- älä aloita virkkausta tölkin päältä kun teet reunukset
- päättele langat heti
- virkkaa kylmiin 4-5 silmukkaa, niin ei tule kulmiin reikiä


Ohje: tiktokista
Lanka: Finlayson akryylilanka
Koukku: 2½
Langankulutus: 50g



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti